Äntligen jullov!

Dagen började inge vidare bra, fick migränhuvudvärk och mådde illa. Något av det jobbigaste och hemskaste som finns, Tog en huvudvärkstablett med den hjälpte inte speciellt mycket.
Nu har jag i alla fall jullov, vilket är helt underbart!

Det jag ville komma till var att imorgon så ska vi (jag och Julia) ha en liten fotografering med våra hästar, dock inte tillsammans alla fyra (då Nalle och Grynet står ganska så långt ifrån varandra). Men jag och Julia ska tidigt imorgon bitti (så att vi hinner fota på hästarna innan det blir mörkt) åka till Nalle och så ska jag fota Julia och honom. Sen åker vi till Grynet och så kommer Julia att fota mig och henne. Hoppas att ni fattar vad jag menar, det blir lite dåligt förklarat! Så ni kommer att förhoppningsvis att bjudas på många härliga och fräscha bilder framöver (om allt går som planerat vill säga, har hört att det kanske ska regna imorgon).



Jag får hoppas att ni har haft en bättre start på dagen, än vad jag har haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0