2012

Nytt år, nya tag! Det känns faktiskt ganska skönt att lägga 2011 "bakom sig" nu, och bara blicka framåt!
Efter mycket om och men, tänkande och funderande, så har jag tillslut kommit fram till att jag tror att 2012 kommer att bli ett bra år, på ett eller annat sätt.

Jag har egentligen inga speciella mål inom just ridningen detta är, jag vill bara utvecklas så mycket som möjligt, och framförallt, ha riktigt kul på vägen! Däremot har jag några mål/nyårslöften utanför hästar och ridning, och det är bl.a. att satsa mer på skolan, och att bli en bättre människa (finns alltid saker hos en själv som man kan förbättra). I och för sig försöker jag alltid att sträva efter detta, men man kan ju som sagt alltid bli bättre!



Två jättegamla bilder, tagna precis när jag hade börjat rida Grynet (april 2011). Herregud säger jag bara, nu när jag tänker tillbaka. Vi har utvecklats oerhört mycket sedan dess, så det är kul. En sak är i alla fall säker, tiden går snabbt när man har roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0